22 Ekim 2007 Pazartesi

FARKLI BAŞLANGIÇ


ALTIPAS - ATLETSPOR : 14 - 1
Rakipbul Turnuvasının ilk maçında gol olup yağdık :) Grubumuzda da bu skorla liderliğe oturduk.


Altıpas fena patladı
Champions Cup'ta günün ilk mücadelesinde Altipas, Atletspor'u adeta gole boğdu. Naçın ilk dakikasından itibaren rakibine nefes dahi aldırmayan, total bir futbol oynayan Altıpas bu galibiyetle grup liderliğini elde etti. Rakip Atletspor'da uyum sorunu göze çarparken, takımın henüz turnuvaya hazır olmadığı görüldü.

Maestro Engin
Grubun diğer maçında karşılaşan Altıpas ve Atletspor’un mücadelesinde iki takım arasında bariz bir fark ortaya çıktı. Atletspor hucümda ve defansta hiçbir varlık gösteremezken, eksiklerini aradı. Teknik açıdan her takım iyi olacak diye bir kural tabii ki yok ancak ben kötü mücadeleyi kabul etmiyorum ki kaleci Alp de arkadaşlarına sürekli bu nedenden dolayı kızdı, bu yüzden de dün en beğenmediğim takım olarak onları göstermek zorundayım. Altıpas’a gelince... Başka bir meslektaşım belki de oynadıkları oyuna ve skora aldanarak onları turnuvanın açık ara en iyi takımı gösterebilirdi. Ben bu tip maçlarda temkinli olma taraftarıyım. Bir maçta eğer çok büyük fark var ise bana göre bu takımın iyiliğinden değil genellikle rakibin etkisizliğinden olur. Tabii ki bu güzel futobl nedeniyle onlara teşekkür edeceğiz, Engin’in Decovari paslarından, Sencer’in yıpratıcılığından, Onur’un yaptığı nefis çapraz koşulardan bahsedeceğiz. Ancak ben onları ciddi maçlar öncesinde rehavete kapılmamaları için uyarıyorum sadece.

Hiç yorum yok: